Ceny do remontu! Trzeci produkt -12%; czwarty -22%; piąty -42% taniej!

Ceny do remontu! -12%, -22%, nawet -42% taniej!

Sprawdź

Zwroty

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.
Jak mogę zwrócić towar?
  • Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:
    - nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
    - zakupu dokonałeś jako konsument lub zakup nie miał charakteru zawodowego i korzystasz z równoważnej ochrony zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta
  • Wypełnij poniższy formularz zwrotu towaru i poczekaj na kontakt pracownika naszego sklepu, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. Standardowo kontakt zwrotny nastąpi nie później niż 2 dni robocze od wysłania formularza.
  • Po potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia przez pracownika naszego sklepu wydrukuj formularz i dołącz go do zwracanych produktów.
  • Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:
    Łazienkaplus.pl S.A.
    ul. Drukarska 42
    62-023 Koninko
  • Zwrotu towaru możesz także dokonać oddając produkt w Punkcie Odbioru Osobistego Poznań-Koninko (w pozostałych punktach odbioru dokonanie zwrotu nie jest możliwe) na następujących warunkach:
    - towar wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu,
    - zwrot środków zostanie zrealizowany zgodnie z formą opłacenia zamówienia - dla przyspieszenia procesu sugerujemy zwrot środków w postaci przelewu ,
    - w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedażyz okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup.
Stan zwracanego towaru
Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi, (więcej w dziale Reklamacje)
Podsumowanie
  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom lub przedsiębiorcom, którzy korzystają z równoważnej ochrony zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, a zakup nie miał charakteru zawodowego.
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć.
  • W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w Punkcie Odbioru Osobistego Poznań-Koninko.
Formularz zwrotu

W celu weryfikacji zakupionych przez Państwa produktów prosimy o podanie numeru zamówienia oraz adresu e-mail lub numeru telefonu, na który zostało złożone zamówienie.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Łazienkaplus.pl S.A. z siedzibą w Żernikach k.Poznania, przy ul. Składowa 17, 62-023 Żerniki k.Poznania. Państwa dane będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem i realizacją zwrotu w związku z przekazaniem danych w ramach formularza zwrotów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – zawarcie i realizacja umowy. Przysługują Państwu prawa: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia lub sprzeciwu wobec przetwarzania w tym sprzeciwu wobec przetwarzania na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo tutaj.