• Nr 1 w Polsce

    Jesteśmy największym sklepem z wyposażeniem łazienek w Polsce co potwierdza już ponad pół miliona zadowolonych Klientów, którzy zaufali nam do tej pory.
  • Kupuj bez ryzyka

    Masz prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego produktu w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki
  • Natychmiastowa wysyłka

    Ponad 50 000 artykułów od ponad 130 producentów dostępnych od ręki w naszym magazynie.
  • 97% zadowolonych klientów

    Wg niezależnego serwisu opinii Opineo.pl aż 97% Klientów poleciło nas po dokonaniu zakupu.

Zwroty

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.
Jak mogę zwrócić towar?
  • Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:
    - nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
    - zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę).
  • Wypełnij poniższy formularz zwrotu towaru i poczekaj na kontakt pracownika naszego sklepu, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. Standardowo kontakt zwrotny nastąpi nie później niż 2 dni robocze od wysłania formularza.
  • Po potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia przez pracownika naszego sklepu pobierz i wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży
  • Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:
    Łazienkaplus.pl S.A.
    ul. Drukarska 42
    62-023 Koninko
  • Zwrotu towaru możesz także dokonać oddając produkt w Punkcie Odbioru Osobistego Poznań-Koninko (w pozostałych punktach odbioru dokonanie zwrotu nie jest możliwe) na następujących warunkach:
    - towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu,
    - w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup. W innym przypadku rozliczenie następuje w formie przelewu na konto.
Stan zwracanego towaru
Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii, (więcej w dziale Reklamacje)
Podsumowanie
  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w Punkcie Odbioru Osobistego Poznań-Koninko.
Formularz zwrotu

W celu weryfikacji zakupionych przez Państwa produktów prosimy o podanie numeru zamówienia oraz adresu e-mail lub numeru telefonu, na który zostało złożone zamówienie.