Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Jeśli zmienisz zdanie lub produkt okaże się nietrafiony, nasz sklep w pełni respektuje prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827) dając możliwość zwrotu w terminie 14 dni bez jakiejkolwiek przyczyny.
Jak mogę zwrócić towar?
- uzupełnij poniższy formularz zwrotu
- poczekaj na kontakt mailowy potwierdzający przyjęcie zgłoszenia, który nastąpi najpóźniej do 2 dni roboczych.
- wyślij zwracany produkt wraz z wydrukowanym formularz em na adres:
Łazienkaplus.pl S.A.
ul. Drukarska 42
62-023 Koninko
- środki zwrócimy na wskazany numer rachunku bankowego
Podsumowanie
- Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom lub przedsiębiorcom, którzy korzystają z równoważnej ochrony zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, a zakup nie miał charakteru zawodowego.
- Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
- Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
- Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
- Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
- Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
- Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
- Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć.
- W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w Punkcie Odbioru Osobistego Poznań-Koninko.