Ceny do remontu! Trzeci produkt -12%; czwarty -22%; piąty -42% taniej!

Ceny do remontu! -12%, -22%, nawet -42% taniej!

Sprawdź

Reklamacje

Jak zgłosić reklamację?
Aby Państwo, jako nasi Klienci, mogli dochodzić swoich praw w ramach reklamacji zakupionych towarów, prosimy o zgłaszanie reklamacji poprzez dostępny poniżej formularz, podając wszystkie wymagane dane. W przypadku pytań lub wątpliwości nasi konsultanci z Biura Obsługi Klienta są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00 pod numerem telefonu 61 899 55 00
Formularz reklamacji

W celu weryfikacji zakupionych przez Państwa produktów prosimy o podanie numeru zamówienia oraz adresu e-mail lub numeru telefonu, na który zostało złożone zamówienie.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Łazienkaplus.pl S.A. z siedzibą w Żernikach k.Poznania, przy ul. Składowa 17, 62-023 Żerniki k.Poznania. Państwa dane będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem i realizacją reklamacji w związku z przekazaniem danych w ramach formularza reklamacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – zawarcie i realizacja umowy. Przysługują Państwu prawa: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia lub sprzeciwu wobec przetwarzania w tym sprzeciwu wobec przetwarzania na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo tutaj.