O zaufaniu decydują Klienci

Łazienka

  • calendar21.11.2017
  • Autor: Natalia Dur
O zaufaniu decydują KlienciO zaufaniu decydują Klienci

Tegoroczne wyniki oczekiwanego przez całą branżę rankingu e-sklepów – Zaufane Opinie Ceneo.pl – pozwalają poznać najlepsze sklepy, dostawców oraz produkty 2017 roku. Wśród laureatów w kategorii Budowa i ogród na 2. miejscu znalazł się sklep Łazienkaplus.pl.

W artykule:


Ósme zestawienie, mające na celu przedstawienie najlepiej ocenianych i rokujących zdaniem Klientów sklepów internetowych, powstało na podstawie 2,5 mln rzetelnie wypełnionych ankiet. Użytkownicy serwisu Ceneo.pl mieli na to czas od września 2016 roku do października 2017 roku. W tegorocznej edycji nagrodzono aż 42 sklepy w 14 różnych kategoriach. W kategorii Budowa i ogród na podium z 2. miejscem uplasowała się firma Łazienkaplus.pl

Kto i jak podlegał ocenie?

Ocenie użytkowników serwisu Ceneo.pl podlegało aż 3 500 sklepów z 11 kategorii branżowych: 

  • •Dom i wnętrze
  • •Dla dziecka
  • •Budowa i ogród
  • •Moda i dodatki
  • •Multimedia
  • •Uroda i zdrowie
  • •Motoryzacja
  • •Styl życia
  • •Technologia
  • •Sprzęt RTV i AGD
  • •Hobby i zwierzęta 


Ponadto serwis nagrodził najlepsze sklepy w usłudze ,,Kup na Ceneo”, a także ,,Debiuty” oraz ,,Wybór Użytkowników”.


Pod uwagę brana była średnia liczba opinii, średnia ocen uzyskanych w opiniach – minimum 4,5 gwiazdki, a także udział opinii pozytywnych – minimum 90%, udział opinii zablokowanych za nadużycia – nie więcej niż 10% oraz pozytywna weryfikacja w testach poprawności instalacji skryptów.

Do finału zakwalifikowano wyłącznie sklepy, które miały zachowaną ciągłość ocen. –  Od 8 lat zbieramy opinie o sklepach i produktach, a od niemal trzech również o dostawcach. Dzięki naszemu zestawieniu Klienci będą mogli skorzystać z cennej wiedzy, jaką jest to gdzie, od kogo i co kupić? – mówi Marcin Łachajczyk, Dyrektor Zarządzający Ceneo.pl.

ŁazienkaPlus.pl w kategorii ,,Budowa i ogród"

Zajęcie po raz kolejny 2. miejsca w rankingu ,,Zaufanych Opinii Ceneo” stanowi piękne wyróżnienie dla Łazienkaplus.pl, zwłaszcza, że firma w tym roku obchodziła swoje 10-lecie. Ponad 30 milionów unikalnych użytkowników, 415 tysięcy zamówień i prawie 2 miliony sprzedanych produktów – takimi statystykami w dużym skrócie po tylu latach działalności może pochwalić się nasz sklep.

Otrzymane wyróżnienie stanie się dodatkową motywacją do rozwoju i poszukiwania coraz to nowszych sposobów podnoszenia jakości obsługi w sklepie. Podium w rankingu oznacza, że nasza firma cieszy się Waszym ogromnym zaufaniem i w Waszych oczach jest bezpieczna i wiarygodna.

Łazienkaplus.pl – ciekawostki

Zaufanie budują relacje. Pozwólcie więc, że pozwolimy się poznać bliżej! Czy wiecie, że nasz zespół do 30 września br. zrealizował aż 415 000 zamówień? Robi wrażenie, prawda? A co powiecie na fakt, że od 2007 roku sprzedaliśmy aż 1 900 000 produktów, a z naszych półek co 160 sekund znika jeden produkt?

Ponadto, przez nasze wspólne 10 lat stronę sklepu odwiedziło 30 mln użytkowników – dla porównania Australia ma mniej mieszkańców. Ale to nie koniec, bo spędzili oni na naszej stronie 287 lat, oznacza to, że jeden z Was spędzałby go począwszy od 1730 roku.

Zaufał nam nawet Klient z Chicago - dowożąc do niego produkt pokonaliśmy aż 7 318 km. Ponadto nasi konsultanci wykonali do Was aż 1, 28 mln połączeń. Oznacza to, że rozmawiali oni przez telefon 6,5 roku.
Łazienkaplus.pl to zespół zgranych i energicznych osób (jest nas 80), którzy każdego dnia dokładają wszelkich starań, by zadowolić Wasze nawet najbardziej wymagające oczekiwania. Dziękujemy Wam, że jesteście z nami i tak pięknie nas nagrodziliście!

Zaufane Opinie Ceneo.pl – podsumowanie

Co wyróżnia ten ranking spośród innych? Otóż to, że stanowi najpopularniejszy system rekomendacji sklepów internetowych w Polsce, opierający się o ankiety wypełniane przez Klientów, którzy realnie dokonali zakupów w danym sklepie. Klienci w „Zaufanych Opiniach” dzielą się zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi uwagami na temat swoich doświadczeń zakupowych – gwarantuje to rzetelny obraz sklepów objętych rankingiem.

Od początku programu – czyli od 2009 roku – zebrano niemal 6,7 mln zaufanych opinii. Klienci chętnie dzielą się swoim zdaniem  – dziennie przybywa ok. 5 000 nowych opinii. –W naszym rankingu pokazujemy Klientom najbardziej zaufane, rzetelne i wiarygodne sklepy tuż przed okresem największego przedświątecznego boomu w e-handlu – mówi Marcin Łachajczyk. – Zestawienie opieramy na danych z ostatnich 12 miesięcy, pokazujemy więc, jak sklepy poradziły sobie ze znacznie zwiększonym ruchem IV kwartału w ubiegłym roku – dodaje.