• Nr 1 w Polsce

    Jesteśmy największym sklepem z wyposażeniem łazienek w Polsce co potwierdza prawie milion zadowolonych Klientów.
  • Bezproblemowy zwrot

    Masz prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego produktu w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki
  • Fachowe doradztwo

    Nasz zespół doradztwa technicznego służy pomocą w zakresie doboru produktów oraz sposobu ich montażu.
  • Atrakcyjne ceny

    W naszym sklepie znajdziesz produkty renomowanych marek w najlepszych cenach na rynku.

Pomoc - Stan realizacji zamówienia

Wpłynięcie prawidłowo złożonego zamówienia potwierdzane jest przez sklep Lazienkaplus.pl za pomocą wiadomości e-mail wysyłanej automatycznie na podany przez Klienta adres e-mail.

Ponadto, w ciągu 24h (w dni robocze) od momentu potwierdzenia wpłynięcia zamówienia sklep Lazienkaplus.pl kontaktuje się z zamawiającym w celu weryfikacji zamówienia. Weryfikacja odbywa się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Podczas weryfikacji Klient informowany jest o terminie realizacji zamówienia oraz potwierdzane są koszty dostawy. Zamówienia, których weryfikacja okaże się niemożliwa lub które w wyniku przeprowadzonej weryfikacji wzbudzać będą uzasadnione wątpliwości co do ich rzetelności, zostaną przez sklep Lazienkaplus.pl anulowane. O anulowaniu zamówienia sklep Lazienkaplus.pl zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.

Złożone przez Klienta zamówienie uważane jest za zatwierdzone i przyjęte do realizacji, jeżeli zostanie potwierdzone w sposób określony w pkt. 1 i 2 i jeżeli nie zostanie przez sklep Lazienkaplus.pl anulowane zgodnie z pkt. 2.

Przy obliczaniu powyższych terminów nie bierze się pod uwagę okresu pomiędzy godz. 17:00 w piątek a godz. 9:00 w poniedziałek oraz pomiędzy godz. 17:00 w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy a godz. 9:00 w dniu roboczym następującym po takim dniu.

Status zamówienia można w każdej chwili sprawdzać w sklepie Lazienkaplus.pl po zalogowaniu w zakładce „Moje Konto”. Do każdego zamówienia przypisana jest osoba odpowiedzialna za jego nadzorowanie (konsultant). Klient w każdej chwili może uzyskać informację dotyczącą realizacji jego zamówienia, wysyłając maila lub dzwoniąc na infolinię sklepu pod numerem telefonu 618995500 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.