Pomoc -

Punkty odbioru osobistego

Umożliwiamy naszym Klientom odbiór zamówień w siedzibie firmy tj. Jaryszkach koło Poznania oraz w partnerskich punktach odbioru zamówień zlokalizowanych w całej Polsce. Szczegółowa informacja o możliwościach dostawy/odbioru znajduje się przy każdym produkcie w naszym sklepie oraz po dodaniu produktów do koszyka.

Uwaga! Przesyłki paletowe są możliwe do odbioru osobistego wyłącznie w Jaryszkach k/Poznania.

Sprawdź lokalizację naszych Punktów Odbiorów
Korzystając z listy lub mapy wybierz punkt odbioru.
Wybierz Punkt Odbioru:pokaż wszystkie
Adres punktu:
Punkt jest czynny:
Koszt odbioru w punkcie:
Wyłączenia z odbioru:
Najczęściej pojawiające się pytania Klientów
  • Kiedy towar będzie gotowy do odbioru?
    Zamówienie dostarczane jest do punktu odbioru w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu wydania paczki z naszego magazynu. Dlatego po odbiór prosimy zgłaszać się dopiero po otrzymaniu od nas informacji mailowej lub smsowej, że zamówienie jest gotowe do odbioru (w informacji tej wysyłamy również nr przesyłki, adres wybranego punktu oraz godzin otwarcia).
  • Jak zapłacić za zamówienie?
    We wszystkich punktach odbioru osobistego istnieje możliwość zapłaty gotówką. Dodatkowo w punkcie odbiorów osobistych w Jaryszkach koło Poznania możliwa jest płatność także kartami płatniczymi (informujemy, że wszystkie ceny w sklepie Lazienkaplus.pl zawierają 1% rabatu, który nie jest uwzględniany przy płatności kartą płatniczą).
  • Jak odebrać zamówienie?
    Przy odbiorze towarów należy mieć przy sobie ważny dokument tożsamości, a także znać dane identyfikujące zamówienie (jego numer, imię i nazwisko osoby zamawiającej). W przypadku zamówień opłaconych z góry (np. przelewem) wydanie towaru możliwe jest wyłącznie osobie zamawiającej lub osobom posiadającym pisemne upoważnienie do odbioru oraz kserokopię dowodu osobistego osoby zamawiającej. Prosimy pamiętać aby przy odbiorze towaru po podpisaniu listu przewozowego, w obecności pracownika punktu sprawdzić zawartość paczki bez względu na stan opakowania. Jeżeli w momencie sprawdzania zawartości zauważą Państwo braki lub uszkodzenia towaru należy na miejscu spisać odpowiedni protokół. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone również należy koniecznie umieścić taką informację na protokole szkody. W przypadku braku takiej informacji na protokole, nie będzie możliwe wszczęcie procesu reklamacyjnego.
  • W jakim czasie mogę odebrać zamówienie?
    Produkty należy odebrać w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania informacji o możliwości odebrania towaru. Zamówienia nieodebrane w wyznaczonym terminie zostają anulowane z systemu, a w przypadku dokonanej wcześniej wpłaty, wartość zamówień zwracana jest na wskazane przez Klienta konto.
Gazetka wrzesień 2017