• Nr 1 w Polsce

    Jesteśmy największym sklepem z wyposażeniem łazienek w Polsce co potwierdza ponad pół miliona zadowolonych Klientów.
  • Bezproblemowy zwrot

    Masz prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego produktu w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki
  • Fachowe doradztwo

    Nasz zespół doradztwa technicznego służy pomocą w zakresie doboru produktów oraz sposobu ich montażu.
  • Atrakcyjne ceny

    W naszym sklepie znajdziesz produkty renomowanych marek w najlepszych cenach na rynku.

Pomoc - Dostępności produktów

W naszym magazynie znajdują się produkty najczęściej kupowane przez Klientów. Pozostałe na bieżąco zamawiamy u dostawców. W opisie każdego produktu podany jest czas oczekiwania na jego sprowadzenie do magazynu Łazienkaplus.pl (liczony w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia).


Objaśnienie oznaczeń dostępności produktów:

Ten produkt wysyłamy w ciągu24h od chwili potwierdzenia zamówienia (w przypadku przesyłek kurierskich oraz płatności on-line lub za pobraniem) lub 7 dni roboczych (w przypadku dostawy naszym transportem).

Ten produkt zostanie sprowadzony do naszego magazynu centralnego w ciągu 48 godzin (w dni robocze) od chwili potwierdzenia zamówienia lub wpłynięcia płatności na nasze konto.

Ten produkt zostanie sprowadzony do naszego magazynu centralnego w ciągu 72 godzin (w dni robocze) od chwili potwierdzenia zamówienia lub wpłynięcia płatności na nasze konto.

Ten produkt zostanie sprowadzony do naszego magazynu centralnego w ciągu 7 dni (w dni robocze) od chwili potwierdzenia zamówienia lub wpłynięcia płatności na nasze konto.

Ten produkt zostanie sprowadzony do naszego magazynu centralnego w ciągu 14 dni (w dni robocze) od chwili potwierdzenia zamówienia lub wpłynięcia płatności na nasze konto.

Brak towaru w naszym magazynie. Możliwość sprowadzenia na indywidualne zamówienie Klienta. Czas realizacji zależny od dostępności u dostawców. Termin realizacji zamówienia potwierdza Klientowi konsultant w trakcie rozmowy telefonicznej. Do terminu realizacji należy doliczyć czas na zaksięgowanie zaliczki, którą zazwyczaj Klient zobowiązany jest wpłacić na poczet realizacji indywidualnego zamówienia.


W przypadku płatności przelewem określony termin realizacji wydłuża się o czas księgowania wpłaty, a jeśli Klient wybiera płatność ratalną, o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.


Data otrzymania przesyłki = termin realizacji + czas dostawy.