Pomoc Informacje przed zakupem Informacja o cookies Polityka prywatności Jak działają opinie w naszym sklepie? Realizacja zamówienia Ile trwa realizacja zamówienia? Jak szybko otrzymam zamówienie? Złożyłem zamówienie jakiś czas temu i nadal go nie otrzymałem Czy produkty z różną dostępnością są wysyłane osobno? Czy można dodać produkty do zamówienia? Mam wybrane produkty, jednak nie wiem czy one do siebie pasują. Dostawa Jakie są formy i koszty dostawy ? Dostawa przyszła uszkodzona Dlaczego nie mogę wybrać odbioru osobistego jako formy dostawy? Czy mogę odebrać towar w punkcie odbioru? Czy kurier powiadomi mnie o planowanej dostawie? Czy kurier wniesie moje zamówienie? Ile kosztuje dostawa? Czy jest możliwa dostawa zagraniczna? Chcę zmienić adres dostawy Czy mogę zmienić datę wysyłki zamówienia? Płatności Jakie mam formy płatności do wyboru? Link do szybkiej płatności nie działa Czy mogę zapłacić kartę lub Blikiem u kuriera? Nie mogę wybrać opcji płatności za pobraniem. Dlaczego? Kiedy muszę dokonać przelewu? Jak mogę zmienić sposób płatności? Jakie są dane firmy do przelewu? Faktury Kiedy otrzymam fakturę VAT? Nie otrzymałem faktury VAT Chciałbym skorygować dane na fakturze Potrzebuję fakturę proforma lub fakturę zaliczkową Potrzebuję duplikat faktury Czy otrzymam fakturę z VAT 0%? Oferta sklepu Mam wybrany konkretny produkt, ale nie ma go w Waszej ofercie Czy jest możliwość otrzymania rabatu? Czy prowadzicie również sprzedaż hurtową oraz B2B? Czy ktoś mi doradzi dobór produktów? Reklamacje Dostawa przyszła uszkodzona Nie otrzymałem wszystkich zamówionych produktów Zakupiony produkt nie działa tak, jak powinien W zakupionym produkcie jest woda. Czy to znaczy, że był używany? Złożyłem reklamację, ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi Moja reklamacja została odrzucona - nie zgadzam się z tym Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji? Zwroty Jak mogę zwrócić zakupiony produkt? Czy ponoszę koszty przesyłki zwrotnej? Nie mogę uzupełnić formularza zwrotów Chcę wymienić produkt na inny Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy? Na jaki adres mam wysłać zwrot? Gwarancja Czy produkty mają gwarancję producenta? Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami: +48 61 899 55 00 Pon-Pt. w godz: 8:00-17:00Oprócz świąt ustawowo wolnych od pracy sklep@lazienkaplus.pl Formularz kontaktowy