- Prywatnaopieka medyczna
- Ubezpieczeniagrupowe
- Bonyświąteczne
- Wspólneświętowanie
- Rabatypracownicze
- Szkoleniaproduktowe
- DofinansowanieMultisport

Łazienkaplus.pl S.A. to największy w Polsce sklep internetowy z wyposażeniem łazienek. Działamy od 2007 roku, wysłaliśmy już ponad 1,8 mln zamówień i sprzedaliśmy prawie 6 milionów produktów – a to dopiero początek!
W związku z dynamicznym i ciągłym rozwojem naszego sklepu internetowego ABSULO, który z sukcesem działa już na 7 rynkach zagranicznych, poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w dalszej ekspansji.
Senior Paid Social Specialist
- Strategia i wdrażanie: Tworzenie i realizacja kompleksowej strategii płatnych kampanii w mediach społecznościowych w celu skalowania sprzedaży i maksymalizacji ROAS.
- Zaawansowana optymalizacja: Codzienna analiza i optymalizacja kampanii z wykorzystaniem A/B testów, analizy kohortowej, segmentacji i zaawansowanych technik bidowania.
- Automatyzacja i skalowanie: Wdrażanie automatyzacji w kampaniach oraz strategii remarketingowych i prospectingowych z użyciem dynamicznych formatów reklamowych.
- Analityka i raportowanie: Tworzenie dashboardów, raportów oraz analiza wyników w oparciu o dane z Meta Ads Manager, GA4, Looker Studio oraz innych narzędzi.
- Eksperymenty i innowacje: Testowanie nowych formatów reklamowych, narzędzi i podejść do targetowania w celu stałego zwiększania efektywności kampanii.
- Współpraca i koordynacja działań z zespołami Performance i Marketing.
- Budżet i efektywność: Odpowiedzialność za duże budżety reklamowe, ich efektywne alokowanie i osiąganie targetów biznesowych.
- Min. 3 lata doświadczenia w obszarze Paid Social.
- Doświadczenie w e-commerce (mile widziane w sektorach takich jak home & decor).
- Zaawansowana znajomość Meta Ads Manager, w tym deep-dive w struktury kont, pixel events, Conversion API, LAL audiences, DABA, retargeting i strategii bidowania.
- Mile widziana znajomość innych platform reklamowych (TikTok Ads, Pinterest Ads, LinkedIn Ads) i umiejętność integracji ich w strategię marketingową.
- Analityczne podejście – umiejętność pracy z danymi, interpretacji raportów i podejmowania decyzji w oparciu o liczby (GA4, Looker Studio).
- Znajomość trendów i algorytmów mediów społecznościowych, a także nadchodzących zmian w ekosystemie reklamowym (np. wpływ Privacy Policy, AI w kampaniach).
- Bardzo dobra znajomość Excela/Google Sheets, w tym pracy na dużych zbiorach danych (pivot tables, vlookup, podstawowe formuły).
- Umiejętność zarządzania dużymi budżetami reklamowymi i podejścia growth-hackingowego do optymalizacji kosztów.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Wsparcie przełożonego oraz zespołu w procesie wdrażania i adaptacji
- Pakiet benefitów (dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne, rabaty pracownicze)
- Możliwość pracy zdalnej
- Pracę w przyjaznym i dynamicznym zespole w firmie, w której wszyscy traktujemy się po partnersku i mówimy sobie po imieniu
- Możliwość rozwoju zawodowego w największym sklepie internetowym w branży w Polsce
Prosimy o zamieszczenie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ŁAZIENKAPLUS.PL S.A. z siedzibą w Żernikach w celu udziału w postępowaniu rekrutacyjnym”.
W przypadku chęci udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych organizowanych przez ŁAZIENKAPLUS.PL S.A. prosimy dodatkowo o zamieszczenie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ŁAZIENKAPLUS.PL S.A. z siedzibą w Żernikach w celu udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych" [opcjonalnie].







