Marka Dekady i Super Marka dowodem zaufania klientów

Łazienka

  • calendar28.02.2019
Nagroda marka dekadyNagroda marka dekady

Od początku naszej działalności staramy się dostarczać najwyższej jakości produkty do wyposażania łazienek oraz podnosić jakość obsługi. To zaowocowało szeregiem zadowolonych klientów, którzy docenili nasze starania. Za sprawą ich pozytywnych opinii otrzymaliśmy godło „Super Marka 2019” oraz nagrodę „Marka Dekady 2019” – mówi Marek Przybył, prezes Łazienkaplus.pl.

W artykule:


Całkiem obfity dla Łazienkaplus.pl ten nowy rok. Najpierw trafia w Wasze ręce nagroda „Super Marka 2019”, zaraz za nią „Marka Dekady 2019”. Czy to jedyne wyróżnienia, które udało Wam się zdobyć w ostatnim czasie?


Marek Przybył (prezes Łazienkaplus.pl): Rzeczywiście, początek 2019 roku okazał się dla nas bardzo obfity w nagrody i wyróżnienia. Poza „Super Marką 2019” i „Marką Dekady 2019” otrzymaliśmy również „Laur Konsumenta 2019” oraz zajęliśmy 2. miejsce w kategorii Dom i ogród w rankingu Ceneo Zaufane Opinie. To dla naszego sklepu dobry sygnał, stanowiący potwierdzenie wysokiego zadowolenia klientów z jakości naszej obsługi i produktów.

Zatem nie narzekacie na brak zaufania…


MP:
 Cały czas ciężko pracujemy nad tym by klienci mogli nam zaufać w każdej sytuacji, tak przed zakupem np. w postaci doradztwa czy po zakupie kiedy np. jakiś produkt nie będzie sprawny i będzie potrzebna sprawna obsługa w procesie reklamacji. Nasz sklep od początku swojej działalności, czyli od 2007 roku, sprzedał ponad 2 miliony produktów – to chyba o czymś świadczy. „Super Marka 2019” i „Marka Dekady 2019” to bardzo prestiżowe wyróżnienia, które tylko utwierdzają nas w przekonaniu, że jesteśmy dobrzy w tym, co robimy. Obie nagrody przyznawane są w ramach programu „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” i stanowią potwierdzenie wysokiej siły i pozycji rynkowej sklepu, a także wysokiego zadowolenia klientów z jakości obsługi i produktów. 



Oba wyróżnienia przyznawane są w oparciu o dogłębną analizę rynku, a przede wszystkim opinii klientów. To dla nas sygnał, że nasze działania - umożliwiające klientom wybór spośród tysięcy produktów, pochodzących od 130 najbardziej znanych i cenionych marek - pomagają tworzyć łazienki ich marzeń, niezależnie od stylu aranżacyjnego.



Wysoka jakość obsługi, duży wybór produktów i doradztwo techniczne sprawiają, że klienci chętnie decydują się na zakup właśnie w Łazienkaplus.pl. Istotne z naszego punku widzenia jest to, że wracają z pozytywną opinią i chętnie polecają nasz sklep rodzinie czy znajomym. 


Na stronie sklepu chwalicie się swoimi osiągnięciami sprzedażowymi. Robią naprawdę niesamowite wrażenie…


MP:
 Rzeczywiście, liczby potrafią zrobić oszałamiające wrażenie, ale nie było by ich bez naszych klientów. W naszym przypadku nie jest to chęć zrobienia na kimś wrażenia, tylko nasze rzeczywiste wyniki. 

Zatem w Waszym asortymencie można naprawdę wybierać spośród 50 tysięcy produktów?


MP:
 Dokładnie tak. Co więcej, są one dostępne w naszym magazynie, co sprawia, że jesteśmy w stanie dostarczyć je do klienta w ciągu 24 godzin. Wszystkie te osoby, które poszukują ponadczasowych rozwiązań do łazienek, z pewnością znajdą u nas coś dla siebie i to niezależnie od tego, czy łazienka ma zostać urządzona w stylu minimalistycznym, skandynawskim, retro czy loft. 

Przykładowa wizualizacja z działu Inspiracje

Zależy nam na tym by dostarczać klientom wszystkich produktów, które są im potrzebne do wyposażenia pięknej i funkcjonalnej łazienki. W ciągu 12 lat działalności udało się nam zrealizować już ponad pół miliona zamówień. 

Czy jest coś, co wyróżnia Was na tle innych sklepów internetowych w Waszej kategorii?


MP:
Nie jesteśmy jedynie sklepem. Przede wszystkim jesteśmy ekspertami w branży. Nasi doradcy techniczni na co dzień kompleksowo i fachowo wspierają klientów przy każdym etapie zakupu. Są to różnego rodzaju problemy. Niektórzy klienci potrzebują wsparcia stricte technicznego, związanego z rozmieszczeniem lub wielkością wyposażenia. Inni oczekują zupełnie innego rodzaju pomocy, polegającej na podpowiedzi aranżacyjnej.

Problemy bywają różne, jednak nie ma takiego, z którym nie szło, by sobie poradzić. Klient oczekuje oszczędnej, łatwej w utrzymaniu czystości armatury, dodatkowo w klimacie retro? Podpowiemy, na jakie opcje warto zwrócić uwagę. To właśnie za znajdowanie racjonalnych i efektownych rozwiązań do łazienki klienci cenią sobie naszych doradców najbardziej. Ponadto po dokonaniu zakupu doradcy techniczni na bieżąco weryfikują stan zamówienia oraz sprawdzają, czy wybrane elementy wyposażenia pasują do siebie.  

Na stronie sklepu można znaleźć wiele inspiracji…


MP:
 Staramy się kompleksowo pomagać naszym klientom. Niezależnie od tego, czy są oni już w trakcie, czy może dopiero przed remontem. To właśnie z myślą o osobach, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z aranżacją łazienek, powstała sekcja Inspiracje w oparciu o nasze wewnętrzne projekty oraz wizualizacje architektów, z którymi współpracujemy.  


Przykładowa wizualizacja z działu Inspiracje


Dział inspiracje, jak nazwa wskazuje, inspiruje do działania i zmian. Łazienki w stylu skandynawskim, minimalistycznym, rustykalnym, industrialnym, eklektycznym, orientalnym i prowansalskim – wszystkie je można znaleźć właśnie w tej sekcji sklepu. Mając również na uwadze fakt, że większość osób nie dysponuje dużym metrażem łazienki, w inspiracjach klienci znajdą sporo wizualizacji małych przestrzeni łazienkowych oraz pomieszczeń ze skosem.

Jeśli klient nadal ma wątpliwości co do tego, jak ma zostać zaaranżowana jego łazienka, służymy pomocą w postaci indywidualnego projektu łazienki, który możemy stworzyć na zamówienie.

Czy Inspiracje to jedyna sekcja, z której mogą skorzystać klienci?


MP:
 Do dyspozycji klientów sklepu jest również blog. To sekcja, w której na bieżąco pojawiają się materiały techniczne, edukacyjne, z zakresu lifestyle’u, porad DIY i aranżacji. Wszystko po to, by wspomóc klientów na każdym etapie zachodzących w ich łazience zmian, a nawet po nich.

Ponadto w ostatnim czasie postanowiliśmy jeszcze bardziej ułatwić klientom decyzje, dlatego wzbogaciliśmy stronę o sekcję Videoporady. Znajdują się w niej filmy, które nie tylko mierzą się z takimi pytaniami jak - co wybrać, wannę czy prysznic? - ale również odpowiadają na wiele technicznych wątpliwości, które mogą pojawić się w trakcie remontu.

Dostrzegam promienny uśmiech na Pana twarzy, kiedy wypowiada się Pan o Łazience Plus. Jest Pan zapewne zadowolony z marki, jaką udało się Panu stworzyć?


MP:
Owszem! Nasza firma jest żywym organizmem, powstałym w wyniku scalenia wielu komórek. Połączyliśmy bogatą ofertę dobrych jakościowo produktów, profesjonalną obsługę, fachowe doradztwo techniczne, pomysłowych projektantów, wsparcie merytoryczne i przyjazny proces zakupowy. Wszystko razem pozwoliło nam stworzyć najbardziej rozpoznawalną markę z branży łazienkowej na naszym rodzimym rynku.

Nie oznacza to jednak, że obrośliśmy w przysłowiowe piórka. Cały czas pracujemy nad naszą stroną oraz pracujemy nad jakością naszej obsługi – wszystko po to, by zakupy w Łazienceplus.pl były przyjemnością, a klient nie musiał niczego się obawiać. Już niebawem wprowadzimy szereg nowości i udoskonaleń. Jakich? Na razie nie będę zdradzał szczegółów, ale wiem jedno – na pewno będziecie Państwo zadowoleni.