Kontakt

Kontakt z Klientem jest dla nas sprawą priorytetową. Pomożemy Tobie w każdej sprawie związanej z oferowanym asortymentem oraz złożonym zamówieniem.

Najczęstsze pytania

Zachęcamy do sprawdzenia, czy odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się już na liście poniżej:

  • Jak złożyć reklamacje?

    W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się tutaj https://www.lazienkaplus.pl/pl/reklamacje. Po zarejestrowaniu zgłoszenia nasz Konsultant nawiąże z Państwem kontakt i poinformuje o dalszych krokach.

  • W jaki sposób mogę zwrócić towar i gdzie mam go odesłać?

    Możliwość zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) istnieje na zasadach opisanych tutaj: https://www.lazienkaplus.pl/pl/zwroty. Po zweryfikowaniu zgłoszenia i jego pozytywnym rozpatrzeniu nasz Konsultant skontaktuje się i szczegółowo poinformuje o adresie odesłania towaru.

  • Jak znaleźć produkt, który Cię interesuje?

    Aby znaleźć interesujący Cię produkt, skorzystaj z menu kategorii produktu (Łazienka, Kuchnia, Ogrzewanie, Płytki), a następnie wybrać właściwą podkategorię produktów, w której znajduje się poszukiwany produkt. Aby ułatwić wyszukiwanie zachęcamy do skorzystania z filtrów po lewej stronie listy wyszukiwania. Szukając produktu można także skorzystać z wyszukiwarki umieszczonej na górze strony, wpisując np. nazwę produktu lub firmy czy numer katalogowy produktu. Klikając na zdjęcie lub nazwę produktu, uzyskają Państwo jego szczegółowy opis, cenę brutto oraz informacje o sposobach i kosztach dostawy.

  • Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

    W opisie każdego produktu zawarta jest informacja o jego dostępności. Zielony symbol: ,,24h - w magazynie” oznacza, że produkt ten znajduje się obecnie w magazynie sklepu i jest dostępny od ręki. Statusy: „do 48h”, „do 72h”, „do 7 dni” oraz „do 14 dni” określają przewidywany czas na wysłanie produktu (liczony w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia). Przy produktach „na zamówienie” o przewidzianym terminie realizacji informujemy Klienta w ciągu 24h (w dni robocze) podczas telefonicznego bądź mailowego potwierdzania zamówienia, po konsultacji z dostawcami. Kurier ma 48 godzin na dostarczenie produktu od momentu odebrania z naszego magazynu.

  • Jakie są dostępne rodzaje płatności?

    Przelew bankowy (zwykły), Szybki e-przelew, Płatność kartą płatniczą, Płatność za pobraniem (płatność u kuriera dostarczającego towar), Gotówka przy odbiorze osobistym.

  • Jakie są rodzaje i koszty dostawy?

    Przy każdym produkcie znajduje się informacja o możliwych sposobach i kosztach dostawy. Szczegółowe informacje dostępne są tutaj: http://www.lazienkaplus.pl/pl/koszty-dostawy.

  • Dlaczego odbiór osobisty w niektórych punktach jest płatny?

    Koszt odbioru w punkcie wynika z kosztu obsługi logistycznej punktu odbioru osobistego.

  • Kiedy otrzymam dane do płatności przelewem?

    Dane do przelewu wysyłane są do Państwa po telefonicznym potwierdzeniu zamówienia.

  • Jaki jest status mojego zamówienia?

    Od momentu złożenia zamówienia w ciągu 24h (w dni robocze) sklep Łazienkaplus.pl kontaktuje się telefonicznie lub mailowo z zamawiającym w celu weryfikacji i potwierdzenia zamówienia. Podczas weryfikacji Klient informowany jest o terminie realizacji zamówienia oraz potwierdzane są koszty dostawy. Osoby dokonujące zakupu jako Klient zarejestrowany mogą w każdej chwili sprawdzić status zamówienia poprzez zakładkę Moje Konto. Do każdego zamówienia przypisana jest osoba odpowiedzialna za jego nadzorowanie (konsultant). Klient w każdej chwili może uzyskać informację dotyczącą realizacji jego zamówienia, wysyłając maila lub dzwoniąc na infolinię sklepu pod numerem telefonu 618995500 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

Infolinia

Tel. 61 899 55 00 (czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00)

Adres email: sklep@lazienkaplus.pl

Reklamacje

Tel. 61 899 55 50 (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00)

Adres email: reklamacje@lazienkaplus.pl

Aby zgłosić reklamację przejdź tutaj

Adres korespondencyjny

Łazienkaplus.pl S.A.
ul. Składowa 17
62-023 Żerniki, k.Poznania

Zobacz mapę dojazdu
Zadaj pytaniePola oznaczone * są wymagane