- Prywatnaopieka medyczna
- Ubezpieczeniagrupowe
- Bonyświąteczne
- Wspólneświętowanie
- Rabatypracownicze
- Szkoleniaproduktowe
- DofinansowanieMultisport
W związku z ciągłą rozbudową oferty produktowej naszego sklepu internetowego, aktualnie do działu Zakupów poszukujemy koleżanki lub kolegi na stanowisko:
Category Manager/ka (wyposażenie wnętrz)
- Rozbudowa i zarządzanie ofertą produktową naszego sklepu internetowego w kategorii wyposażenie wnętrz
- Dobór dostawców, budowanie atrakcyjnej oferty produktowej
- Negocjowanie umów z dostawcami oraz nadzór nad ich realizacją
- Tworzenie i składania zamówień do dostawców
- Dbałość o odpowiednią rotację produktów w magazynie
- Współpraca z działem marketingu w ramach koordynacji akcji promocyjnych w naszym sklepie internetowym
- Monitorowanie trendów rynkowych, preferencji klienta, oferty konkurentów oraz dostawców
- Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale zakupów (np. Kupiec, Category Manager, Produkt Manager, Specjalista ds. zakupów, itp.)
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe, ekonomiczne)
- Znajomość rynku dostawców i producentów z branży wyposażenia wnętrz
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) - warunek konieczny
- Znajomość systemu ERP Comarch XL, BI – mile widziane
- Znajomość jęz. angielskiego na poziomie B1/B2
- Wysokie umiejętności analityczne
- Umiejętności negocjacyjne
- Komunikatywność, umiejętność budowania relacji biznesowych, wysoka kultura osobista
- Samodzielność, dobra organizacja pracy własnej
- Gotowość do pracy w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Otwartość na zmiany, proaktywność, inicjatywa własna
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu kategorią w branży e-commerce
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Cykliczne szkolenia produktowe
- Pakiet benefitów (dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowe na preferencyjnych warunkach, bony świąteczne, rabaty pracownicze)
- Kulturę pracy opartą na szacunku i partnerstwie
- Nieformalną atmosferę pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego w największym sklepie internetowym w swojej branży
Informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ŁAZIENKAPLUS.PL S.A. z siedzibą w Żernikach, ul. Składowa 17, 62-023 Żerniki, wpisana pod numerem KRS: 0000400575 do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 7831683382, REGON: 301966362 (zwana dalej ŁAZIENKAPLUS.PL S.A.), która będzie przetwarzała Pani/Pana dane osobowe podane w dokumentach aplikacyjnych dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji. Wszelkie dane podane w szerszym zakresie niż te określone w art. 221 Kodeksu Pracy, będą przetwarzane na podstawie Państwa zgody wynikającej z faktu podania danych tych danych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego przed jej wycofaniem.
Prosimy o zamieszczenie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ŁAZIENKAPLUS.PL S.A. z siedzibą w Żernikach w celu udziału w postępowaniu rekrutacyjnym”.
W przypadku chęci udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych organizowanych przez ŁAZIENKAPLUS.PL S.A. prosimy dodatkowo o zamieszczenie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ŁAZIENKAPLUS.PL S.A. z siedzibą w Żernikach w celu udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych" [opcjonalnie].
Więcej >
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora można skontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: rodo@lazienkaplus.pl. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne do prowadzenia procesu rekrutacji. W przypadku niepodania danych osobowych niemożliwym będzie rozpatrzenie Pani/Pana kandydatury.
Pani/Pana dane osobowe będę przetwarzane:
1. W przypadku procesu rekrutacji, którego celem jest zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracę oraz wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji zgodnie z Kodeksem Pracy: podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze - (art. 6 ust. 1 lit. c - Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 dalej jako „RODO”) w związku z przepisami Kodeksu Pracy; podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych podanych w szerszym zakresie niż określono to w art. 221 Kodeksu Pracy jest zgoda - (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
2. W przypadku procesu rekrutacji, którego celem jest zatrudnienie pracownika na podstawie umowy cywilnoprawnej: podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest dążenie do zawarcia umowy cywilnoprawnej - (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
3. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych: podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda - (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
4. W przypadku dochodzenia przez Administratora ewentualnych roszczeń lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami: podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Okres przetwarzania dla podanych przez Panią/Pana danych osobowe wynosi:
1. dla danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody – do czasu wycofania zgody,
2. dla danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacyjnego – do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego,
3. dla danych przetwarzanych w ramach zgody na przetwarzanie w przeszłych procesach rekrutacyjnych – przez okres 24 miesięcy od dnia wyrażenia zgody.
W przypadku dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami czas przetwarzania może ulec zmianie o ustawowy okres przedawnienia roszczeń.
Przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- cofnięcie zgody. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego przed jej wycofaniem.
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania danych,
- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w tym sprzeciwu wobec przetwarzania na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.