Regulamin Programu Partnerskiego Architekt
§ 1 Definicje
- Łazienkaplus.pl – oznacza sklep internetowy, dostępny w domenie lazienkaplus.pl, prowadzony przez Łazienkaplus.pl S.A. z siedzibą w Żernikach przy ul. Składowej 17, 62 - 023, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000400575, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 500 000 PLN w całości opłacony oraz NIP: 7831683382, właściciela i organizatora Programu.
- Partner - oznacza uczestnika zarejestrowanego w Programie.
- Klient - oznacza podmiot, któremu został polecony przez Partnera sklep internetowy Łazienkaplus.pl, a który wcześniej do Programu nie został zgłoszony.
- Program – oznacza „Program partnerski Architekt” działający pod adresem lazienkaplus.pl/program-architekt.
- Regulamin - niniejszy regulamin.
§ 2 Informacje wstępne
- Zasady funkcjonowania Programu są określone w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej pod adresem: lazienkaplus.pl/program-architekt.
- Regulamin w sposób wyczerpujący reguluje prawa i obowiązki Łazienkaplus.pl i Partnera, o ile w drodze indywidualnych ustaleń dokonanych w formie pisemnej pod rygorem nieważności nie postanowiono inaczej.
- Przed przystąpieniem do Programu należy zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności. Przystąpienie do Programu oznacza akceptację przez Partnera zasad zawartych w tych dokumentach.
§ 3 Zasada działania Programu
- Udział w Programie jest dobrowolny i nie wiąże się z żadnymi kosztami ani opłatami.
- W dowolnym momencie Partner może zrezygnować z udziału w Programie i usunąć konto w Programie poprzez Kontakt mailowy pod adresem architekt@lazienkaplus.pl.
- Program daje Partnerowi możliwość uzyskania prowizji określonej przez Łazienkaplus.pl, której wysokość widoczna jest po zalogowaniu się przez Partnera do Programu.
- Partner przystępując do Programu ma za zadanie zachęcać Klienta do składania zamówień w sklepie internetowym Łazienkaplus.pl.
- Partner ma możliwość zgłoszenia w Programie swojego Klienta. Zgłoszenie to musi nastąpić przed złożeniem zamówienia przez Klienta. Następuje ono poprzez podanie numeru telefonu oraz imienia klienta. Klient ten przypisany jest Partnerowi na okres 180 dni.
- Prowizja zostaje naliczona Partnerowi automatycznie po złożeniu zamówienia przez Klienta.
- Partner nie jest podmiotem powiązanym z Łazienkaplus.pl i nie ma prawa do składania Klientowi wiążących ofert co do cen oraz terminów dostawy towarów.
- Działanie na szkodę Łazienkaplus.pl jest niedozwolone i będzie skutkować zawieszeniem konta Partnera z przepadkiem wszystkich prowizji oraz będzie uprawniało Łazienkaplus.pl do żądania zwrotu wszystkich prowizji wypłaconych Partnerowi, co nie ogranicza uprawnienia Łazienkaplus.pl do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.
§ 4 Uczestnictwo w Programie
- Partnerami Programu mogą być:
• osoby prawne,
• jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi,
• osoby fizyczne prowadzące aktywną działalność gospodarczą.
Warunkiem przystąpienia do programu jest posiadanie nr NIP oraz prowadzenie działalności w zakresie projektowania i wyposażenia wnętrz. Na dany numer NIP istnieje możliwość założenia tylko jednego konta.
- Aby zostać Partnerem w Programie należy zarejestrować się na stronie dostępnej pod domeną: lazienkaplus.pl/program-architekt poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Zalogowanie do Programu będzie możliwe po dokonaniu weryfikacji danych Partnera pod względem ich poprawności i zgodności ze stanem faktycznym, przeprowadzanej przez Lazienkaplus.pl.
- W przypadku podania fałszywych lub niepełnych danych konto Partnera zostanie automatycznie usunięte z Programu.
- W przypadku wątpliwości co do prawdziwości lub kompletności podanych przez potencjalnego Partnera danych Łazienkaplus.pl ma prawo wystąpić z żądaniem udostępnienia dokumentów je potwierdzających we wskazanym przez Łazienkaplus.pl terminie. Odmowa przedłożenia dokumentów w powyższym terminie oznacza rezygnację Partnera z udziału w Programie i automatyczne usunięcie konta Partnera z Programu.
- Partner w dowolnym momencie może zmienić swoje dane teleadresowe lub dotyczące adresu poczty elektronicznej (z wyłączeniem Numeru Identyfikacji Podatkowej NIP) w Programie przez zakładkę „Moje dane” lub zgłaszając to drogą elektroniczną na następujący adres poczty elektronicznej: architekt@lazienkaplus.pl. Zmiana innych danych Partnera jest możliwa wyłącznie poprzez przesłanie przez Partnera zmienionych danych na w/w adres poczty elektronicznej i po przeprowadzeniu przez Łazienkaplus.pl weryfikacji zgodnie z § 4 ust. 2 - 4 Regulaminu.
- W przypadku, gdy zmiana danych Partnera następuje za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej: architekt@lazienkaplus.pl, Łazienkaplus.pl potwierdzi dokonanie przedmiotowej zmiany.
- Łazienkaplus.pl zastrzega sobie prawo do zawieszenia konta Partnera bez konieczności podawania powodu. W takiej sytuacji wszystkie zgromadzone na koncie Partnera środki zostaną wypłacone w terminie 30 (trzydziestu) dni.
- Partner przystępując do Programu wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail dotyczących Programu.
- Partner uzupełniając wizytówkę oraz dodając wizualizacje/zdjęcia swoich projektów wyraża zgodę na ich wykorzystanie przez Łazienkaplus.pl S.A.
- Łazienkaplus.pl pozostawia sobie możliwość wyboru z dodanych przez Partnera prac, tych które zostaną opublikowane w serwisie lazienkaplus.pl i/lub pozostałych serwisach należących do Łazienkaplus.pl S.A.
- Wizualizacje/zdjęcia projektów dodawane przez Partnerów nie mogą zawierać logo, znaków wodnych, ani innych dodatkowych elementów dodanych do zdjęcia niestanowiących aranżacji. Ponadto, Partner zobowiązany jest do oznaczenia produktu/ów znajdujących się na wizualizacji/zdjęciu.
§ 5 Prowizje i wypłaty
- Prowizja jest to forma wynagrodzenia Partnera z tytułu dokonanych przez jego Klientów zamówień. Prowizja obliczana jest od wartości końcowej produktów w zamówieniu po uwzględnieniu wszystkich dokonanych w nim zmian.
- Prowizja jest naliczana Partnerowi w ciągu 24 godzin od potwierdzenia przez Biuro Obsługi Klienta Łazienkaplus.pl zamówienia.
- Wysokość prowizji i stan konta Partnera są widoczne dla Partnera zalogowanego w Programie.
- Łazienkaplus.pl zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości prowizji nie częściej niż raz na kwartał o czym Partner – zgodnie z §6 p 1. – zostanie powiadomiony przy pierwszym logowaniu do Programu licząc od chwili wejścia w życie zmian dokonanych w regulaminie.
- Prowizje uzyskane przez Partnera z różnych zamówień klientów, sumują się.
- Prowizje uzyskane przez Partnera w ramach akcji promocyjnych dotyczących konkretnego producenta lub kategorii produktu nie sumują się z prowizją podstawową.
- Wypłata prowizji może nastąpić po upływie 60 (sześćdziesięciu) dni od momentu finalizacji zamówienia przez Klienta. Przez finalizację zamówienia rozumie się opłacenie pełnej kwoty za zamówienie oraz odbiór wszystkich produktów z zamówienia. Minimalna kwota do wypłaty to 200 (dwieście) zł. Warunkiem wypłaty jest otrzymanie od Partnera faktury VAT, rachunku lub podpisanie umowy o dzieło. Łazienkaplus.pl w ciągu 14 (czternastu) dni od momentu otrzymania faktury, rachunku lub podpisania umowy dokonuje przelewu na numer rachunku bankowego podanego przez Partnera.
- Faktury VAT i rachunki można dostarczać drogą elektroniczną wysyłając je na następujący adres poczty elektronicznej: architekt@lazienkaplus.pl lub poprzez wysłanie tradycyjna pocztą na adres Łazienkaplus.pl S.A. Składowa 17, 62-023 Żerniki.
- W przypadku odstąpienia od umowy lub dokonania zwrotów przez Klienta prowizja jest naliczana tylko za faktycznie odebrane i zapłacone produkty.
- W przypadku złożenia przez Klienta zapytania ofertowego w sklepie Łazienkaplus.pl przed momentem rejestracji go przez Partnera i uzyskaniu przez niego rabatu na zakupy, prowizja nie zostanie przyznana Partnerowi.
- Wyróżnia się 3 statusy prowizji:
• oczekująca – zamówienie Klienta zostało złożone, następnie sfinalizowane, ale nie minęło 60 dni od momentu zapłacenia lub odbioru produktów,
• zaakceptowana – środki, które można wypłacić,
• anulowana – Klient anulował zamówienie, odstąpił od umowy lub zwrócił produkty; prowizja przepadła na podstawie § 5 ust. 6 lub ust. 10 Regulaminu. - Łazienkaplus.pl ma prawo cofnąć prowizję w przypadku powzięcia wątpliwości odnośnie przestrzegania przez Partnera Regulaminu lub stosowania przez niego nieuczciwych praktyk.
§ 6 Postanowienia końcowe
- Łazienkaplus.pl może zmienić Regulamin oraz Politykę Prywatności, a także uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach Programu. Zmiana zaczyna obowiązywać w terminie wskazanym przez Łazienkaplus.pl S.A., który nie może być krótszy niż 7 (siedem) dni od momentu udostępnienia w Łazienkaplus.pl zmienionego Regulaminu. Partner przy pierwszym logowaniu do Programu licząc od chwili wejścia w życie zmian zostanie powiadomiony o takich zmianach i o możliwości ich akceptacji. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z natychmiastowym rozwiązaniem umowy z Łazienkaplus.pl. Do zobowiązań powstałych przed zmianą Regulaminu stosuje się dotychczasowe postanowienia.
- Podane przez Partnerów dane osobowe Łazienkaplus.pl zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, stanowiącą załącznik nr 1 do Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.
- Wszelkie spory będą rozpatrywane przez sądy powszechne właściwe dla siedziby Łazienkaplus.pl.