Pomoc -

Najczęściej zadawane pytania

Jak znaleźć szukany produkt?
Aby znaleźć konkretny produkt, najlepiej przejrzeć kategorie produktów na stronie głównej naszego sklepu. Można także skorzystać z wyszukiwarki umieszczonej na górze strony, wpisując np. nazwę produktu, nazwę firmy czy kod katalogowy. Klikając na zdjęcie lub nazwę produktu, uzyskają Państwo jego szczegółowy opis udostępniony przez producenta. Znajdują się tam również informację o cenie (brutto) produktu oraz o tym, jak szybko możemy go Państwu dostarczyć.

Które produkty dostępne są „od ręki” i ile będę musiał czekać na pozostałe?
W opisie każdego produktu zawarta jest informacja o jego dostępności. Status: ,,w magazynie” oznacza, że produkt ten znajduje się obecnie w magazynie sklepu Lazienkaplus.pl i jest dostępny od ręki. Statusy: „do 48h”, „do 72h”, „do 7 dni” oraz „do 14 dni” określają przewidywany czas na wysłanie produktu (liczony w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia). Przy produktach „na zamówienie” o przewidzianym terminie realizacji informujemy Klienta w ciągu 24h (w dni robocze) podczas telefonicznego bądź mailowego potwierdzania zamówienia, po konsultacji z dostawcami.

Jakie są koszty wysyłki wybranego przeze mnie produktu?
Zapraszamy do sekcji: Rodzaje i koszty dostawy

Na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia?
Zapraszamy do sekcji: Stan realizacji zamówienia

Czy jest możliwe otrzymanie rabatu na zamówienie?
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom najniższe możliwe ceny. Ewentualne rabatowanie jest rozpatrywane indywidualnie przy zamówieniach przekraczających kwotę 10 000 zł. Oferujemy także możliwość zakupów hurtowych i inwestycyjnych. Zainteresowanych prosimy o kontakt pod adresem e-mail: hurt@lazienkaplus.pl. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej sklepu Lazienkaplus.pl określone są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto ( zawierają podatek VAT).

Dokonałem zakupu i wybrałem formę płatności ,,przelew na konto". Jakie są dane firmy do przelewu?
Dane do przelewu wysyłane są do Państwa po telefonicznym potwierdzeniu zamówienia lub dostępne są również tutaj: Formy płatności

W zakupionym produkcie jest woda. Czy to znaczy, że był używany?
Każdy produkt po zejściu z linii produkcyjnej przechodzi testy szczelności. Towary takie jak baterie, zestawy prysznicowe, zawory, kotły gazowe czy nawet pralki i zmywarki (kupowane w innych sklepach) mogą posiadać pozostałości po testach w postaci wody. Nie zawsze produkt zostanie dokładnie wysuszony przez producenta przed zapakowaniem i wysyłką do sklepu. Pozostałości wody w nowych produktach sanitarnych są naturalnym zjawiskiem i nie oznacza to, że produkty były rozpakowywane i używane przed sprzedażą.

Jak złożyć reklamację?
Zapraszamy do sekcji: Reklamacje

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Zapraszamy do sekcji: Zwroty

Czy otrzymam fakturę VAT?
Do każdego zamówienia, Łazienkaplus.pl wystawia faktury w formie elektronicznej w formacie PDF. Otrzymujecie Państwo zatem fakturę elektroniczną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. W każdej chwili możecie Państwo wyrazić chęć otrzymania faktury w formie papierowej poprzez kontakt na adres sklep@lazienkaplus.pl i podając numer zamówienia, którego faktura dotyczy.

Jak dojechać do firmy?
W opracowaniu trasy dojazdu do naszej firmy pomoże Państwu poniższa mapa.


Wyświetl większą mapę

 

Formularz zgłoszeniowyPola oznaczone * są wymagane
Gazetka sierpień 2017