Promocja
Promocja

Bateria umywalkowa stojąca chrom Deante Neo Toro BOT 021D

Nr katalogowy: BOT021D
Ocena:
4.5  (4 opinie )
Deante
Nasza cena:
192 zł
Cena katalogowa:
273,55 zł
Ilość:
Dostępność:
w magazynie
Wysyłka:
Ten produkt wysyłamy w ciągu 24h od chwili
potwierdzenia zamówienia. Dotyczy dostawy
kurierem i płatności on-line lub za pobraniem.
Cena katalogowa = Sugerowana cena detaliczna
Aby poznać całkowity koszt przesyłki dla Twojego zamówienia
przejdź do koszyka.
Informacja zawiera ilość metrów kwadratowych płytek,
znajdujących się w jednym kartonie.
Aby poznać całkowity koszt przesyłki dla Twojego zamówienia
przejdź do koszyka.
Odbiór osobisty w 38 miastach:
od 0 zł
Odbiór w Paczkomacie:
14 zł
Wysyłka kurierem:
24 zł
Dostawa transportem sklepu:
Oblicz koszt dostawy
- głowica ceramiczna o kącie obrotu 90º
- wysokość korpusu: 210 mm
- zasięg wylewki: 130 mm
- gwarancja 5 lat
- z zamknięciem odpływu
- kolor: chrom


Cechy produktu:
Linia
Toro
Kolor
Chrom
Materiał
brak danych
Typ
Jednootworowa stojąca
Zawory
2 zawory kurkowe
Wylewka
Obrotowa
Zasięg wylewki [mm]
130
Regulator przepływu wody
brak danych
Inne
Głowica o kącie obrotu 90 stopni
Termostat
Nie
Technologie baterii
brak danych
Inne
brak danych
Zastosowane technologie
brak danych
Załączone wyposażenie
brak danych
Gwarancja
5 lat
4.5 / 5
Ocena ogólna:
(liczba opinii: 4)
Dziękujemy za pozostawienie opinii. Zostanie ona opublikowana po weryfikacji treści.

Stosunek ceny do jakości:
Jakość:
Wygląd:
   
Zastrzegamy sobie prawo do usuwania lub edytowania opinii zawierających w szczególności: wulgarne lub obraźliwe treści, wypowiedzi niezwiązane z produktem, teksty reklamowe, odnośniki do innych stron internetowych niż www.lazienkaplus.pl, błędy ortograficzne, gramatyczne i stylistyczne. Jednocześnie informujemy, że firma Łazienkaplus.pl S.A. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść opinii, które są subiektywnymi wypowiedziami użytkowników.
Użytkownik: Paweł i Marta
Data: 2012-07-23 09:06:38
4.7
Opinia: Stylowa, wspaniale komponuje się z łazienką, polecam do osób lubiących klasykę.
"Smukły" wygląd, można wyprowadzic mały strumień wody.
Czasem trudno ustawić odpowiednią temperaturę wody.
Użytkownik: Ewa
Data: 2012-05-29 15:41:47
5.0
Opinia: spełnia moje oczekiwania
Użytkownik: Anoja
Data: 2012-03-27 15:24:11
4.0
Opinia: Oryginalna bateria, a przy tym niedroga.
Cena, elegancja, oryginalność, zgrabne kurki
Użytkownik: cms
Data: 2012-02-21 07:18:54
4.3
Opinia: Bateria w miarę wysoka, dobrze zapakowana. Żadnych problemów przy montażu. Póki co sprawuje się dobrze bez najmniejszych problemów. Za tą cenę naprawdę b. dobry wybór.
- ścienna, dwuuchwytowa - bez kompletu natryskowego - głowica ceramiczna o kącie obrotu 90º - gwarancja 5 lat - zasięg wylewki: 130 mm - kolor: chrom
w magazynie
wysyłka
371,95 zł
250 zł/szt.
- głowica ceramiczna o kącie obrotu 90° - wysokość korpusu: 270 mm - zasięg wylewki: 160 mm - 5-letnia gwarancja - kolor: chrom
do 5 dni
312,91 zł
208 zł/szt.
- ścienna, dwuuchwytowa - bez kompletu natryskowego - gwarancja 5 lat - głowica o kącie obrotu 90º - kolor: chrom
do 5 dni
293,23 zł
201 zł/szt.
- dwuuchwytowa - głowica o obrocie 90º - zasięg wylewki: 225 mm - gwarancja 5 lat - kolor: chrom
do 5 dni
312,91 zł
214 zł/szt.
- dwuuchwytowa - głowica ceramiczna o kącie obrotu 90° - zasięg wylewki: 280 mm - kolor: chrom - 5-letnia gwarancja
do 5 dni
332,59 zł
222 zł/szt.
Warunki gwarancji dla baterii, zestawów natryskowych, deszczownic oraz paneli prysznicowych

UWAGA: Pojęcie naprawa nie obejmuje czynności konserwacyjnych: konserwacja głowicy, konserwacja słuchawki, konserwacja przełącznika, konserwacja wylewki. Czynności te nie są objęte zakresem usług gwarancyjnych i nie są zaliczane do limitu napraw, stanowiących podstawę do wymiany produktu na nowy. Użytkownik jest zobowiązany do okresowej kontroli stanu technicznego połączeń doprowadzających wodę.

1) Niniejsza gwarancja obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej!

2)
Firma „Deante” zapewnia szczelność i poprawne działanie produktu, na który jest wystawiona karta gwarancyjna, w okresie 5 lat od daty sprzedaży: 5-letniej gwarancji na sprawne działanie głowicy ceramicznej i 2-letniej gwarancji na pozostałe elementy (tj. głowice termostatyczne, przełączniki natrysku, uszczelnienia, powierzchnię dekoracyjną, korki automatyczne, zestawy mocujące, węże natryskowe, węże połączeniowe, wężyki przyłączeniowe, słuchawki prysznicowe, wyciągane wylewki, perlatory) pod warunkiem spełnienia poniższych warunków.

3) Nieprawidłowości w działaniu lub uszkodzenia produktu wynikłe z wadliwości funkcjonowania urządzenia, ujawnione w okresie gwarancji, będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni od daty przyjęcia niesprawnego produktu do punktu zakupu, Działu Reklamacji i Serwisu lub przyjęcia przez Dział Reklamacji i Serwisu zgłoszenia reklamacyjnego.

4)
Aby skorzystać z gwarancji osoba do niej uprawniona powinna dostarczyć produkt wraz z wypełnioną kartą gwarancyjną i dowodem zakupu do punktu, w którym został dokonany zakup na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Punkt ten dostarczy produkt wraz z kompletem dokumentów do Działu Reklamacji i Serwisu i odbierze go po naprawie. Zgłoszenia reklamacji produktów zamontowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej są również przyjmowane drogą telefoniczną pod numerami zamieszczonymi na ostatniej stronie karty gwarancyjnej.

5)
Uprawnionemu z gwarancji przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, wolny od wad lub zwrotu gotówki w przypadku:
• stwierdzenia wady fabrycznej urządzenia niemożliwej do usunięcia,
• nie usunięcia usterki, pomimo dokonania trzech napraw w okresie gwarancji.

Wybór drogi załatwienia reklamacji w tym wypadku (wymiana lub zwrot gotówki) należy do Gwaranta. W przypadku gdy firma Deante nie dysponuje produktem identycznym z zakupionym przez Klienta podlegającym zasadnej reklamacji, Klientowi przysługuje prawo zwrotu gotówki lub wymiany wadliwego produktu na produkt podobny z aktualnej oferty firmy, zbliżony stylistycznie i odpowiadający pod względem funkcjonalności i ceny reklamowanemu wyrobowi. Zwrot gotówki możliwy jest jedynie za pośrednictwem punktu, w którym dokonano zakupu baterii.

6) W przypadku wymiany produktu na nowy, okres gwarancji rozpoczyna się od dnia wydania nowej baterii. Jeżeli podczas naprawy gwarancyjnej wymienione zostały części produktu to okres gwarancji rozpoczyna się ponownie tylko dla części wymienionych.

7) Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności eksploatacyjnych przewidzianych w trakcie eksploatacji, takich jak: bieżąca konserwacja (np. czyszczenie perlatorów, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z „Instrukcją montażu i użytkowania”).

8)
Gwarancją nie są objęte:
• uszkodzenia mechaniczne powierzchni lub części składowych produktu,
• uszkodzenia powstałe w skutek nieprawidłowego montażu, użytkowania, konserwacji, samodzielnych przeróbek, jak również przez zanieczyszczenia wody lub przewodów sieci wodociągowej.

Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za zużycie części i elementów ścierających się i zużywających w trakcie normalnej eksploatacji.

9) Powierzchnie chromowane i barwne nie powinny nosić śladów uszkodzeń spowodowanych niefachowym montażem, nieodpowiednim użytkowaniem, bądź czyszczeniem niewłaściwymi środkami. Niewłaściwy montaż, stosowanie do konserwacji lub czyszczenia środków zawierających kwas, alkohol, podchloryn sodu, podchloryn potasu, środków żrących, ściernych, wybielaczy lub rozpuszczalników powoduje uszkodzenie powierzchni produktu i utratę gwarancji na powłoki zewnętrzne. Niewielkie zabrudzenia powierzchni zaleca się myć wodą z mydłem, a miejsca pokryte osadem z kamienia – roztworem wodnym octu spożywczego w stosunku 1:1.

10)
Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu powierzchni zewnętrznej i kompletności produktu w trakcie zakupu. W przypadku późniejszego zgłoszenia uszkodzeń powierzchni lub braków reklamacja nie zostanie uwzględniona.

11) Firma Deante ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji tylko wówczas, gdy wada powstała z przyczyny tkwiącej w produkcie.

12)
Karta gwarancyjna bez wpisanej daty zakupu, nazwy towaru i pieczątki sprzedawcy produktu oraz bez dowodu zakupu jest nieważna.

13) W przypadku nieuzasadnionej reklamacji składający reklamację pokrywa wszelkie koszty Gwaranta związane z przystąpieniem do tego zgłoszenia.

14)
W związku z możliwością występowania zanieczyszczeń w wodzie mogących spowodować uszkodzenie elementów produktu konieczne jest zastosowanie zaworków kątowych z filtrem w miejscu przyłączenia wężyków baterii stojącej do instalacji, bądź uszczelek z sitkami do baterii ściennych. Brak zamontowanych filtrów siatkowych zwalnia Gwaranta z odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia baterii lub jej elementów spowodowane dostaniem się zanieczyszczeń do wnętrza.

15)
Niniejsza karta gwarancyjna stanowi całość wraz z załączoną instrukcją montażu i eksploatacji produktu.

16)
Klient zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami gwarancji, instrukcją montażu, eksploatacji i konserwacji przed zakupem i przestrzegania zawartych w niej zapisów pod rygorem utraty uprawnień gwarancyjnych.

17)
W przypadku napraw gwarancyjnych dokonywanych przez pracowników serwisu w miejscu zainstalowania produktu Klient zobowiązany jest do zapewnienia swobodnego dostępu do produktu umożliwiającego dokonanie demontażu, montażu lub naprawy. Usunięcie wszelkiego rodzaju zabudów lub barier uniemożliwiających wykonanie czynności naprawczych przez pracownika serwisu jest obowiązkiem użytkownika i na użytkowniku ciążą ewentualne koszty z tym związane. Niespełnienie tego warunku powoduje utratę praw wynikających z niniejszej gwarancji.

18)
Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.


Warunki gwarancji dla zlewozmywaków granitowych

1) Niniejsza gwarancja obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej!

2) Deante udziela 10 letniej gwarancji na zlewozmywaki z kompozytów kwarcowych i granitowych, a w przypadku ujawnienia w tym okresie niżej wskazanych wad fizycznych, zobowiązuje się do wykonania obowiązków, o których mowa w pkt. 5 jeśli tkwiły one w rzeczy sprzedanej.

Gwarancja obejmuje wyłącznie:
a) Ukryte strukturalne wady materiałowe, a więc odbarwienia i pęknięcia wewnętrzne
b) Odkształcenia fabryczne powstałe w procesie produkcyjnym

Gwarancja nie obejmuje:
a) Uszkodzeń powierzchni zewnętrznych zlewozmywaka, które istniały w chwili zakupu i nie zostały zgłoszone sprzedawcy przy dokonywaniu zakupu,
b) Uszkodzeń i wad powstałych na skutek:
- nieprawidłowego montażu,
- niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania
- niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją konserwacji
c) kosztów demontażu i ponownego montażu zlewozmywaka w przypadku stwierdzenia wady i wymiany zlewozmywaka na nowy

3) Karta gwarancyjna ważna jest jedynie z pieczęcią punktu Sprzedaży, podpisem sprzedawcy, datą Sprzedaży i dołączonym do niej rachunkiem zakupu

4)
W celu korzystania z uprawnień z tytułu gwarancji Kupujący zobowiązany jest zgłosić się do punktu sprzedaży, w którym zakupił rzecz objętą gwarancją, wraz z dokumentami określonymi w pkt. 3, określając pisemnie ujawnioną wadę, bądź dokonać zgłoszenia reklamacji drogą telefoniczną pod numerami zamieszczonymi pod kartą gwarancyjną. Nieprawidłowości w funkcjonowaniu lub uszkodzenia wynikłe z wadliwości zlewozmywaka będą rozpatrzone w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

5)
Jeżeli w ciągu terminu gwarancji ujawnią się wady fizyczne rzeczy sprzedanej Deante zobowiązane jest do dostarczenia rzeczy wolnej od wad bądź zwrotu otrzymanej kwoty, według wyboru Deante. W przypadku zwrotu Kupujący zobowiązany jest do zwrotu wadliwej rzeczy, którą powinien dostarczyć do siedziby Sprzedawcy, u którego nabył rzecz objętą gwarancją.

6)
Obowiązki gwarancyjne zbadania rzeczy oraz dostarczenia rzeczy wolnej od wad wykonywane będą u Kupującego.

7)
Klient zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami gwarancji oraz instrukcjami montażu i konserwacji oraz do ich przestrzegania.

8)
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Użytkownik pokrywa wszelkie koszty związane z przystąpieniem do tego zgłoszenia.

9)
W razie zaginięcia, utraty karty gwarancyjnej następuje utrata uprawnień gwarancyjnych, a duplikaty karty gwarancyjnej nie będą wydawane.